راهنمای خرید چادر مسافرتی کمپینگ
نوشته شده توسط : admin

راهنمای خرید چادر مسافرتی کمپینگ

چادر های مسافرتی محصولاتی هستند که امروز تبدیل به یک نیاز مهم برای مسافرت های طولانی مدت و یا کمپینگ ها شده اند . در کوهستان و کوهنوردی ها و در سرما های شدید شما حتما به یک سرپناه گرم نیاز خواهید داشت که در این شرایط تنها گزینه شما چادر مسافرتی می باشد . البته تمامی چادر های مسافرتی مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهستان نمی باشند و می بایست با در نظر گرفتن نیاز خود یک محصول ایده آل را انتخاب کنید . در ادامه به توضیح درباره انواع چادر مسافرتی های کمپینگ و کوهستان خواهیم پرداخت تا شما برای خرید خود بتوانید از این بررسی کمک بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . 

چادر مسافرتی کمپینگ کلمن

کلمن را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان چادرهای مسافرتی حرفه ای دانست . محصولات این شرکت دارای کیفیت های بسیار بالایی بوده و مناسب برای استفاده در تمام شرایط جوی می باشد . بدنه این چادر مسافرتی کلمن از پارچه شمعی و روکش پلی استر می باشد که به سبب استفاده از این جنس در بدنه محصول ، سرما به راحتی نمی تواند به داخل چادر نفوذ کند و می توانید یک چادر گرم را در اختیار داشته باشید . همچنین پایه های این محصول از فایبرگلاس مستحکم می باشد و در اثر بارش باران و یا استفاده از آن در هوای سرد میکلی برای این پایه های پیش نخواهد آمد . به سبب استفاده از پارچه شمعی و روکش پلی استخر ، این چادر به طور کامل در برابر آب و باران مقاوم شده است و می توانید در کوهستان و در هوای بارانی و برفی از آن استفاده کنید . همچنین چادر 4 نفره کلمن دارای سایبان مخصوص برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر و همچنین توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر می باشد . وزن 3.5 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این چادر را به همراه خود حمل کنید . 

چادر مسافرتی کمپینگ بست وی

شرکت بست وی نیز یکی از تولید کنندگان چادر های مسافرتی می باشد که محصولاتی برای کوهستان و کمپینگ نیز تولید کرده است که امروز به بررسی چادر 4 نفره کمپینگ این شرکت خواهیم پرداخت . بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بالایی در برابر باران و نفوذ سرما دارد . همچنین پایه های آلومینیومی استفاده در این محصول به شما کمک می کند تا چادر مسافرتی مقاومی در برابر وزش باد های شدید داشته باشد و چادر تعادل خود را از دست ندهد . چادر کمپینگ بست وی نیز دارای سایبان بزرگی می باشد که از تابش آفتاب مستقیم به داخل چادر جلوگیری می کند . همچنین کیسه نگهداری اشیاء اضافی در داخل چادر به شما کمک می کند تا وسایل خود را درون آن قرار دهید و فضای بیشتری در اخیتار داشته باشید . توری مخصوص نصب شده بر روی درب این چادر نیز به شما کمک می کند تا از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کنید . وزن 3.8 کیلوگرمی این چادر مسافرتی نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که می توانید به راحتی محصول را به همراه خود حمل کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس رفته و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::.....  راهنمای خرید چادر مسافرتی کمپینگ  .....:::::





:: برچسب‌ها: خرید چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی کمپینگ , قیمت چادر مسافرتی کمپینگ , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , فروش چادر مسافرتی کمپینگ , چادر مسافرتی کمپینگ ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: